Over mij

De eerste en meest belangrijke stap naar betere resultaten en betere vindbaarheid in Google is ALTIJD de content van je website. Pas als deze aantrekkelijk en relevant is, kun je rekenen op een betere ranking, meer backlinks, meer bezoekers, meer klanten en dus meer inkomsten.

Work Your Website helpt je om je website beter in de markt te zetten door het schrijven van doeltreffende webteksten, al dan niet geoptimaliseerd voor Google. Door een ruime ervaring met SEO en content management kan ik daarbij een breed advies geven.

Als je begrijpt wat je doet, doe je het beter
Kwaliteit, transparantie en een persoonlijke klantenbenadering zijn voor Work Your Website vanzelfsprekend. Ik vertel je altijd wat ik doe en waarom. Ik houd je in begrijpelijke taal op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van online communicatie.

Aan het roer van Work Your Website..
Work Your Website - Margriet van Houdt.. sta ik: Margriet van Houdt. Bij TomTom versterkte ik zes jaar lang het e-commerceteam als Web Content Specialist en als Teamleader van het Content Creation Team. Daarvoor was ik ook bij o.a. Kimberly Clark (UK) en BCC op de marketingafdeling werkzaam.

Gedreven door mijn passie voor internet, copywriting en het ondernemerschap, richtte ik in 2012 Work Your Website op. Een allround (SEO) copywritingbureau, waar je ook terecht kunt voor web content advies, professionele vertalingen Engels –Nederlands (en v.v.) en complete websites (van design tot content).

Benieuwd of ik iets voor je kan betekenen?
E-mail me of bel +31 6 52 58 58 09. Vragen en offertes zijn altijd geheel vrijblijvend.